Élet Finnországban

Grand Opening, hokimeccs

2015. szeptember 01. 18:29 - dellaszlo

Valahol ott tartottam, hogy péntek - grand semester opening. Megnyugtató érzés volt, hogy már a második itt töltött hetemen fel tudtam venni a zakómat, most már mondhatom azt: nem hiába pakoltam be!:) Az igazat megvallva mindig is szerettem az ilyen "formálisabb" eseményeket (konferencia, bankett, gálavacsora, stb.), ahol mindenki ki van öltözve és pezsgőt szürcsölgetve beszélgetünk az élet nagy dolgairól, itt meg az egész opening ilyenre volt hangolva: vörös szőnyeg, fotózás, welcome drink, stb. 

11924577_1470499926589073_897826678817231825_n.jpg

Összességében azért nem volt olyan nagy szám az egész, főleg mert kevesen voltunk (mint ahogy az a fenti képen látszik is :D ja és ezen a képen még én is rajta vagyok!), de 8 juróért tökre megérte, mert volt kaja-pia, élőzene. A dolog szépsége az, hogy az egész eseményt az "Event Planning and Management" kurzus hallgatói szervezték, megint egy példa arra, hogy hogyan is megy itt a gyakorlatiroentált oktatás.

A buli utána tovább folytatódott a koliban, az egyik srácnak szülinapja volt, úgyhogy náluk beerpongoztunk, nagyjából most már kezdem érteni milyen az a "koli feeling" :D Később a csapat egyik fele tovább állt a La Fiesta nevű helyre, ami az egyelten éjszaka is nyitva tartó klub itt Porvooban, én viszont már túl fáradt voltam ehhez (meg azt hiszem a félév alatt fogok még oda járni elégszer), úgyhogy maradtam, hogy másnap kipihenve menjek Helsinkibe.

A hokimeccs másnap iszonyatosan jó volt, azt hiszem rajongó lettem :D A finn Jokerit játszott a CSKA Moscow ellen, úgy, hogy a Jokerit az egyetlen finn csapat ebben a ligában, és a meccs helyszíne az ő arénájuk volt... képzelhetetik a hangulatot:) A meccs is izgalmas volt (a Jokerit nyert 3-0-ra, szegény oroszoknak nem sok esélye volt ilyen közönség előtt), de az egész inkább hasonlított egy nagy show-ra, zenével, táncosokkal, fényekkel. A meccs után elmentünk valami "nyárzáró fesztiválra", amiről mindenki beszélt, nos ez úgy nézett ki, hogy a tengerparton volt egy nagyon elegáns büfésor, mellette pedig yachtok parkoltak, amiken az emberek pezsőztek, úgyhogy hamar arra a következtetésre jutottunk, hogy ez nem a mi bulink :D

Később még söröztünk egy kicsit a városban, végül meg beültünk egy sisha barba a centrumhoz közel, igazából csak azért, mert adtak takarót (:D), de aztán ilyen 1 fele hazaindultunk. Porvooban még tovább folytattuk a sörözést, meg benéztünk a La Fiestába, de ilyen 3 körül már otthon voltunk.

A héten megy tovább a suli, már kedd van, a Tallinig hátralévő napok száma: 3 ;)



1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erasmusinfinland.blog.hu/api/trackback/id/tr387750118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vlucia 2015.09.01. 19:51:11

Milyen sok helyre mentél ki!
süti beállítások módosítása