Élet Finnországban

Búcsúposzt

2015. november 26. 14:24 - dellaszlo

Mielőtt kijöttem volna, elhatároztam, hogy igenis blogot fogok írni, és bár az első pár kint töltött nap rohanásában nem sikerült ezzel utolérni magam, de amikor megírtam az első bejegyzést, úgy gondoltam - sínen vagyunk! Aztán kezdett beindulni az élet, én meg kezdtem elmaradozni a posztokkal. Sokáig jegyzeteltem, hogy mikről akarok bejegyzést írni, de aztán amikor ezen a listán már több mint 10 tétel sorakozott (úgy, hogy a legelső kb. már egy hónapja elvesztette aktualitását) akkor úgy döntöttem, már csak egy búcsúposztot fogok írni - itt tartunk most.

Mivel már csak nagyjából 3 hét van hátra a félévből, úgy gondolom, inkább tartok majd személyes élménybeszámolót mindenkinek (aki szeretné), minthogy megpróbáljam most mondatokba önteni a gondolataimat. Köszönöm a visszajelzéseket a bloggal kapcsolatban, nem rajtatok múlt, hogy nem folytattam, sőt nagyon jól estek azok a kommentek, hogy 'hé, hol van már a következő poszt?'

Hamarosan találkozunk! ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erasmusinfinland.blog.hu/api/trackback/id/tr728116604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása